en vanlig tisdag

2011-11-01

Nu är jag tillbaka i hemmet, och nu strular inte blogg.se längre. Härligt, då kan jag passa på att blogga lite. Innan jag drog till Norrhult förut så satte jag mig med mina läxor. Började skriva på min novell som ska vara klar om en vecka. Vilket som jag ska forställa med nu. Hade shellby som sällskap hos mig då. Antagligen stog hon fastklistrad hos Bella, eller låg bredvid mig i sängen och myste. Det är de jag älskar mest hos henne, hon är så grymt gosig av sig.



Sedan drog vi oss iväg till Norrhult. Robin har lånat min kamera stort sett hela dagen till att filmat in en film. Så jag kunde tyvärr inte tagit med mig den och fotat några bilder till bloggen. Men jag hoppas att de två bilderna där uppe duger sålänge.
Men det var mysigt där ute. Att sitta i kylan och grilla lite. Vi drog hem strax efter fem eftersom det hade hunnit blivit kolsvart ute då. Och det är inte så roligt att inte se varandra.

Och här hemma har jag pluggat lite mera. Vilket som jag somsagt ska fortsätta med alldelestrax :)

Kommentarer
Postat av: jaqueline

Sv: Men ungefär hur mycket läsare har du?

2011-11-01 @ 19:27:15
URL: http://jaquelinesynnove.blogg.se/
Postat av: diana

söt hund :)

2011-11-02 @ 00:06:05
URL: http://jojatjena.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0