försöka sätta igång igen?

2011-11-30

Jag har letat lite efter 30-dagarslistor. Och jag har hittat en hel del. Men jag fasnade för en som jag nog kan köra här på bloggen. Och jag tänkte ta bort några punkter, eller rättare sagt dagar så att ni förstår. För att bara ha 24 st kvar, så att det är en dag för varje dag till julafton, att jag startar imorgon. Så att det blir som en julkalender här på bloggen. Men jag kunde inte bestämma mig för vilka dagar jag skulle ta bort då, så jag kör på 30 st ändå ;) men vad tror ni om listan?


1. Fyra saker jag stör mig på
2. Fem saker jag är beroende av
3. en sak som får mig att le när allt är trasigt
4. Vad jag vill bli när jag blir stor
5. Ett brev till dina föräldrar
6. Detta finns i min väska
7. Fem platser jag vill åka till
8. Vad brukar jag ha på mig
9. En bild på mig som liten
10. En nytagen bild
11. Det här åt jag idag
12. Mina favoritartister
13. en bild som påminner dig om en rolig upplevelse
14. En låt som får mig att gråta
15. något du gillar att äta
16. En bild som påminner mig om gamla tider
17. sju saker jag vill göra/uppelva innan jag dör.
18. något som skrämmer mig
19. Någon jag skulle vilja byta liv med för en dag
20. En bild på mig tagen utomlands
21. Vad jag tycker om Justin Bieber
22. En bild på mig från varje årstid
23. hur känner jag mig för stunden
24. En person i min släkt
25. Någon jag inte skulle kunna leva utan
26. Något jag inte skulle kunna leva utan
27. En bild på en sak jag inte sett på länge
28. Min favoritfrukt
29. Den bästa present du fått
30. tio saker som jag gillar att göra.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0