give me, give me

2011-11-03

Jag saknar att fotografera grymt mycket. Har inte gjort det på jätte länge. Har några andledningar till det faktiskt. För det första så har jag varit upptagen med annat, för andra så suger min kamera, det tredje så har Robin lånat den på den senaste tiden för filma osv. Så har inte vågat rört den knappt.

Jag vill verkligen börja starta igen och vara aktiv med att fota. Så att ni får några roliga bilder i inläggen också. Men somsagt, min kamera suger så det blir inga bra resultat. Eller så är det bara jag som inte förstår mig på den? hah nejj. Men jag önskar mig verkligen en systemkamera, en nikon! Jag sparar pengar och det är nästan att jag inte vågar köpa någonting för att slösa. Eller jag gör det knappt. De andra folket vid mig får betala. Som igår, mamma fick betala varje sak i vimmerby. Tillochmed en chokladkaka -.- då kanske ni förstår hur mycket jag längtar efter en kamera !

 


Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Nu finns vinnarna för dagens blogg uppe på bloggen!:D Kolla om du vann, om inte anmäl dig igen redan nu!:D Fast du som vann får såklart anmäla sig igen!:D



SPAM ÄR TILLÅTET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-11-04 @ 09:27:10
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0