hemma från skolan

2011-11-09

De här två dagarna har jag varit rätts så dålig på att blogga i. Och det kommar nog bli samma sak idag. Ska plugga och nöta om och om igen. Nu är det historian som gäller, prov imorgon på't.
Idag hade jag samhällen förresten. Jag kunde allt från häftet utantill och innantill. Men sedan när jag fick provet och såg alla frågor. Vad var det för några frågor ens? inte något som jag hade pluggat på iallafall. Jag svarade iallafall på nästan allt. Men jag tror inte att jag blir godkänd faktiskt. Eller isåfall blir det väl precis på stråt.

Måste verkligen ta i tag i skolan nu. Vilket som jag tjatar om hela tiden. Men jag måste om jag vill komma in på linjen på gymnasiet som jag vill.
Så det är bäst att jag går och pluggar nu. Så vi hörs :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0