jag hinner !

2011-11-14

Några få minuter kvar till jag ska springa upp till bussen. Så jag hinner med ett kort inlägg till er. Jaha, måndagmorgon. Det är bara att dra sig till skolan och sitta på lektioner halva dagen. Som jag har för mig så har vi nog inge jätte jobbiga lektioner idag. Vilket som är skönt. Vi börjar iallafall med svenska, vilket som är slappt.

Nu måste jag sluta och springa upp till hållplatsen. Så att jag inte missar bussen första dagen i veckan. Vi hörs antagligen senare igen när jag kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: bea

hoppas att du hann!!

Är allt bra med dig nu efter helgen, peppad inför en ny vecka :D ?!

Kram på dig

2011-11-14 @ 10:09:19
URL: http://modelbea.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0