känns som en kväll i december

2011-11-24

Kan man få en mysigare kväll eller? Suttit framför tv:n med vänner och familj. En hund i sitt knä som vill gosa. Och glo på JulLotta och sjunger med i låtarna. Så härligt säger jag bara. Känns verkligen som jul när man kollade på det programet. Och påtal om jul - idag är det exakt en månad kvar tills julafton. Jag känner lite panik i mig. Fråga mig inte varför jag känner av det? Men det går alldeles förfort framåt.



Men nu ska jag ta en macka och lite oboy så att jag inte går och lägger mig med en hungrig mage. Och så ska jag vara lite social med Marie, mamma och Anna som sitter runt kökbordet och har samtalet om julen. Härlig stämning! :'D

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0