lördag morgon

2011-11-05

Då är man uppe igen och ännu en dag väntar framför sig. Sitter just nu och väntar tills min mage ska bli en aning hungrig. Gick upp för någon timma sedan, fast har inte ätit någon frukost än. Kände bara att det inte gick att trycka ner något. Så jag väntar tills jag blir mera hungrig.

Såg ni på Idol igår? Om ni gjorde, så ni Moa? Hon fick med sig hela publiken och juryn till att stå och klappa. Helt otroligt. Hon körde sin egna låt på scenen. Hon var grymt nervös innan hon skulle gå upp för att hon skulle sjunga sin egna låt sa hon osv.
Somsagt så har jag inte haft någon favorit och har inte det nu heller. Men Moa var ju sjukt bra :)


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0