lördagskväller

2011-11-26

Sitter här framför skärmen ännu en gång. Är social med folk som Emmy, Malle och Anton. Jag känner mig som en hjälpsam kompis just nu. Som en god fè,  som hjälper andra. Men det är inget som jag ska dra upp här.

Jag kom inte så jätte långt med det där pluggandet. Jag öppnade inte ens böckerna. Inte så bra av mig. Men det är en lördagskväll. Och jag ska bara vara hemma och chilla. Ta det lite lugnt och så. Kanske dra på en film och baka? Nej, inget onyttigt. Jag är trött på massa onyttigheter nu :)

Kommentarer
Postat av: sanashaba'

sv; okej mysigt! :D

2011-11-26 @ 20:11:13
URL: http://ssanashaba.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0