nittondenovembertvåtusenelva

2011-11-19

Och jag är hemkommen igen och kan äntligen köra på ett inlägg. Vaknade väldigt sent idag, hon var nära att bli tolv tror jag. Så jag var visst lite sömning. Drog sedan till Tovehult med mamma och Marie. Tog en fika och fotade lite också. Drog sedan en sväng in till Västervik. Delvis för att Marie ville köra bil lite, och för att jag skulle fota lite granna.
Kan ju säga på direkten att jag är sur på min kamera för att den aldrig funkar som jag vill. Och bilderna blir aldrig bra inom min åsikt. Jag vill ha en system och det är nu!

Och nu går det tydligen inte att ladda upp bilderna till datan heller. Ååh, jag orkar seriöst inte med sånt här. Det ska alltid strula med mig. Ne nu låter jag som en liten surtant. Men vi hörs senare, så ska jag försöka fixa allt det här så ni får lite nya bilder :)



Kommentarer
Postat av: Isabelle :]

Sv: Ok :P

Vad ska du göra imorgon då? :)

2011-11-19 @ 16:50:50
URL: http://isaloll.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0