nu säger jag godnatt

2011-11-24

Då har man precis kommit ut ur duschen. Ska bara föna håret och sedan tänkte jag faktiskt gå och lägga mig. Imorgon är det ännu en ny dag. Får se vad den bjuder på. Jag vet iallafall att vi ska till kyrkan med skolan. Eftersom det är första advent på söndag. Och sedan har jag prov imorgon också. I matte, fast jag kan allt. Får se om man får sin gamla hjärnsläpp under provtiden och jag misslyckas helt som alltid? :)

Men vi hörs imorgon igen gott folk. Skulle inte tro att jag hinner med med något morgoninlägg innan jag drar till skolan. Eftersom jag går upp fem minuter innan bussen går ungefär. Så är det när man älskar sängen :') Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: hehe okej:D, inte så mycket precis vaknat:)

2011-11-25 @ 12:21:48
URL: http://onlysalexandra.blogg.se/
Postat av: 'Bea

Hej igen :D !

Kikade in här igen hos dig och din fina blogg nu och undrar bara om du har några roliga planer för helgen :D ?



Kram Bea

2011-11-25 @ 14:20:10
URL: http://svettlukt.se



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0