sista inlägget för onsdagen

2011-11-30

Första december imorgon. Då blir det för er som gör sånt, att öppna första luckan i era chokladkalender och se första avsnitter av julkalender på tv. Någon som vet vad det är för någon kalender iår? Har ingen koll eftersom jag inte har föjlt det på ett bra par år nu. Men det skulle vara roligt om det var någon kalender som man kunde kolla på och följa. För då känns det ju ännu mer som jul och att man är liten igen. Och den känslan älskar jag ju bara mer än något annat.

Pluggandet ikväll.. ja vad ska jag säga? Vill bara bränna upp böckerna, och sedan gå vidare till skolan och bränna upp den med. Strypa lärarna osv. En sådan uppfattning har jag nu :) Så känner av att jag inte är på ett sånt bra humör nu då. Så jag säger godnatt nu med detsamma!


jag bjuder på en bild som jag tog för någon dag sedan ~ vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mycket fin bild! du kan tjejen! (:

2011-12-01 @ 16:34:14
URL: http://linneazeijlon.blogg.se/
Postat av: Felicia (foto & vardag) ♥

Fin bild! :)

2011-12-01 @ 17:51:26
URL: http://brightmoments.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0