the picture is an old favorite

2011-11-01

Då har vi kommit in i en nya månad, igen. Känns som att det inte alls var länge sedan då oktober starade. Usch vad tiden går fort. Är det bara jag som tycker det?

Vi har iallafall kommit till tisdagen på lovet. Och idag blir det nog att dra till Norrhult. Mormor och morfar har sin sommarstuga där, och en dag på höslovet varje år har vi alltid grillat där ute. Det har vi gjort sedan vi är små och håller i det än.

När jag kom ut från mitt rum imorse så var det en hund som sprang runt i huset. Shellby är här! :D världens finaste hund, och gosigaste. Och hon får följa med på grillningen. Vet inte exakt när vi åker, men det blir väl snart?


Kommentarer
Postat av: moa samuelsson

fin blogg och fin header! :)

2011-11-01 @ 14:52:17
URL: http://moaasamuelsson.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0