tisdag 22 november 2011


Tisdag idag, så alltså slutar vi en timma tidigare från skolan än vanligt. Härligt! två dagar i rad då man är hemma tidigare.
Har precis tagit en macka som har smält ner i magen nu. Och just nu sitter jag bara här och slöar. Orkar inte göra så mycket nu efter en lång, ansträngande skoldag. Jag klarade iallafall idrottsprovet skapligt. Tror jag iallafall, men jag vet nog att betygen blir rätts så bra.
Om jag ska vara ärlig så är jag lite nervös nu, inför betygen. Första året för mig. Och jag vill gärna klara av det och inte sumpa det första jag gör. Men problemet är att jag inte har all ork med mig för allt plugg. Och nu med det nya systemet också. Känns som att det är svårare nu att komma högre upp än vad det var med förra?


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0