tisdags kväll

2011-11-08

Utkommen från en kvälldusch. Superskönt som alltid. Har pluggat på ganska så bra ikväll faktiskt. Men det kunde ha gått mycket bättre om jag ska vara ärlig. Syster var lite sällskapssjuk, så fick vara med henne lite. Och det var härligt det, känns som att hon aldrig är hemma längre, att vi aldrig träffas längre? så det passade bra :)

Ska föna håret nu. Sedan läsa på läxorna lite mera. Sedan tänkte jag faktikst gå och lägga mig. Har fått väldigt dålig sömn de här två senaste nätterna. Så det blir att försöka att ta igen den nu :)

Så jag antar sista inlägget för ikväll. Så godnatt på er igen. Känns inte alls länge sedan jag sa det till er förra gången. Hahah, vad tiden går fort!



Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0