hade inget bättre för mig


Året 2011!
även att den inte är slut än ~


Hur har året 2011 varit för dig? kanon än sålänge
Bättre än förra året? tror faktiskt så
Något du aldrig komma glömma? slutet av sommarlovet och början av åttan !
Har du flyttat under 2011? nej, men vi har kollat på lite hus
Har du hittat en ny låt som du älskar? kanske
Har du kysst en främling? nejjdå

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit under 2011? ja, vad ska man säga?
Har du varit kär? jag vet inte om det är rediga känslor eller om jag bara gillar honom,,
Har du sagt "Jag älskar dig" till något? troligen
Har någon sagt "Jag älskar dig" till dig? jodå
Har du haft ett hemligt förhållande? hah nej

SORG&HÄMND

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? naeh
Har någon i din släkt avlidigt: nix
Har du slagit någon med knytnäven? under året? jag har ingenaning, men jag tror så
Varit i slagsmål? har faktiskt varit undan för det

PERSONLIGT

Har du gjort något som du ångrar? har väl alla
Isåfall vad? tror du seriöst själv att man skriver upp det här då eller? 
Har du skämt ut dig? något gör jag väl varje dag
Isåfall hur? men åh -.-
Har du varit ute en hel natt? typ ja
Har du blivit tagen av polisen? nejdå :)
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? hah ah typ
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? men ja 

SKOLA&FRITID

Vilken skola går du på? I Ankarsrum 
Har någon varit elak mot dig i skolan? inte precis
Hatar du någon i skolan? kanske inte hatar, men ogillar väldigt mke
Har du gjort något framsteg? knappats
Haft alla rätt på ett prov? på ett förhör isåfall

VÄNSKAP

Träffat nya personer till vänner? jodå, många ♥
Har du förlorat en vän? inte på så sätt
Har du fått tillbaka kontakt med en gammal vän? lite
Har du gått bakom ryggen på en vän? nope
Har du ljugit för din bästa vän? har inte precis någon bästa vän, men alla har nog dragit en vit liten lögn.

Kommentarer
Postat av: Isabelle :]

Sv: Samma här, och så har jag varit med två kompisar! :)

Vad ska du göra i helgen då? ;)

2011-11-11 @ 20:02:44
URL: http://isaloll.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0