slösar min tid på det här :

VEM

Vem är i rummet med dig? Shelby
Vem fick du senaste sms av? Sammy
Vem tänker du på nu? jadu
Vem pratade du senast i telefon med? säker mamma
Vem kramade du senast? Emelie
Vem önskar du var med dig nu? jadu
Vem är din favoritsläkting? öhm, morbror såklart

VAR

Var är din mobiltelefon? i min säng tror jag
Var handlar du mest? ica eller klädaffärer
Var fick du tag på tröjan du har på dig? H&M
Var åkte du senast bil? Moa i bussen

VAD

Vad åt du senast? middagen - potatisplättar och bekon
Vad drack du senast? mjölk
Vad är det för färg på dina byxor? jeansblå
Vad är den närmaste saken som är blå? min tröja
Vad har du på fötterna? strumper
Vad är din favorit färg? har typ ingen
Vilken film såg du senast? någon skräck i helgen
Vad hör du just nu? tv:n

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? aoo
Hånglat på en bio? nix
Hånglat i skogen? njae
tatuerat dig? nope
Sovit naken? när man var liten
Kört över hastighetengränsen? nej
Målat om ditt rum? jau
Dansat framför en spegel? såklart !
Fått hicka? öh ah
Dumpat någon? ja
Stulit pengar från en kompis? nejjdå
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? nej, eller va?
Varit i slagsmål? ingen riktig såndär
Smugit ur ditt hus? när jag var lite :') behöver inte precis smyga nu
Haft känslor för någon som inte känt desamma? ja
Hånglat med en främling? nix
Älskar eller saknar någon nu? mjo, det gör jag nog


Kommentarer
Postat av: Vendi

Sv: Jaaa, hihi :D

2011-11-14 @ 21:48:17
URL: http://vendiidenfina.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0