you change my world, everything

2011-11-15

Har inte varit hemma så länge ännu. Och än så länge är jag ensamen hemma. Fast familjen kommer väl hem snart de med skulle jag chansa på.

Skoldagen har väl varit hel okej. Som alla anda, finns inte så mycket att berätta. Förutom att vi hade en mattetävling. Vi alla i klassen var som en stort lag för att tävla mot andra åttor i norden. Fast vi satt i grupper ändå för att det inte skulle bli för rörigt. Jag och Emelie vart så stolta över oss själva. Det var väl den sista halvtimmen och vi båda var urtrötta. Och ingen förutom en grupp hade lyckas att lista ut en kluring. Så vi tänkte väl att vi skulle köra på den, vi började med att vara helt oseriösa och visste inte ens vad vi gjorde. Men det ledde ju till att vi hade rätt svar av alla i klassen. *stolta flickor*


en gammal gammal bild på oss ~

Nehe, orkar inte precis sitta och och skriva om skolan? Inte min grej precis, och så är det väl inte så kul att läsa om skolan heller. Men jag ska nog gå och ta i tag i mitt pluggandet lite. Se vad vi har läxor i så att jag hänger med. Hejsvejs!


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0