Anna här! :D

2011-10-07

Tjosan, Anna här! :D

Nu blir det ett litet inlägg av mig här! Linnea står i köket och bakar kladdkaka, mums! :))))
Sen vid 20.00 blir det Idol, nice! :)
Hm, vad ska jag skriva? Linnea bad mig att skriva lite, och nu har jag gjort det.. xd haha
Nej men seriöst, syrran är sjuk (som hon kanske har skrivit innan?) haha, jag har smittat henne! :))
I morgon pratar vi om att kanske åka till Kalmar jag, Linnea mamma o Marie, härligt! :)
Bara ta en sväng på stan, hoppas på fint väder bara!
Men nu orkar jag inte skriva mer :o haha

Ha en bra Fredagskväll allihopa, hörs! :)))
PUSS! / Anna Zeijlon!


Världens bästa syster, Linnea Zeijlon!
Jag älskar dig! <3
Puss din syster!

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0