Dag 2 - Mina intressen.

2011-10-14

Aoo, mina intressen är inte så svåra. Jag älskar ju självklart att fotografera med min kodak. Har ett väldigt stort intresse för det. Men det blir inte av lika mke nu längre än förr. Det är för att viktigare saker kommer ivägen som ex. skolan. Men jag ska se till så att ni får lite nya och fräsha bilder snarast :)
Har somsagt min kodat till att fota med. Vill jätte gärna ha en system, har fastnat för en Nikon. Och den är ungefär bara det jag vill ha i julklapp. Så får se hur det blir. Annars så funkar den kameran jag har nu jätte bra. Det är super zoom på den och jag tror att det är 14 megapixel. Om det inte är mera?



Andra intresse är självklart att umgås med vänner och familj. Älskar att umgås med de som jag står nära. Har många vänner som är upptagna av annat, som t.ex. riding osv som tar deras tid. Så kan inte träffa de så ofta, men jag ser en stor del av mina vänner i skolan. Att umgås med familjen blir mest på helgerna. De jobbar och har skola de med. Men jag bor ju med dom så vi ses ju på det sättet. Men jag trivs jätte bra med mina kära och älskar dom. Nu kanske inte de har lika mke kärlek tillbaka till mig, och då syftar jag mot de som måste stå ut med mig på rasterna i skolan ;d





 


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0