Dag 3 - Mina vänner

2011-10-15

Jag har en hel hög med vänner. Och jag har ingen speciell bästa vän heller. Utan jag kör på att vara lika bra vän med alla. Jag umgås med alla också, de som har tid osv. Men för att göra det här inlägget lättare, så att jag inte behöver visa upp bilder på alla mina vänner. Så kan vi ta de som jag umgås mest med i skolan. Och det är två styckna gäng faktiskt. Mitt ena "killgäng", och mitt "tjejgäng". De båda är helt undebara.


Hade ingen bild på dom då de är tsm. Så fick dela upp dom lite. Mitt fina tjejgäng består av Moa, Linnea, Emelie och Maria. Underbara tjejer som är lite halft galna av sig. Finns alltid där och ställer upp för en. Har dock inte varit med dom så mke på den sista tiden. Vilket som jag måste ändra på nu. För man kan inte leva utan dom här finisar, de gör världen enklare :')

Mitt killgäng är heller inte så normala av sig. Vilket gör världen roligare. Hittar alltid på saker med dom och typ ingen är säker när vi är där. Och det är precis inget skämt, hihi. Men mina fina boys består av Anton, Izza, Malle, Herman och halft Mathias ;d Fem små töntar som gör världen roligare :')

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0