Dag 5 - Min familj

2011-10-18

Jag känner mig även rätts så seg på den här 15-dagars listan. Men jag har så lite tid över till er. Skolan går först tyvärr. Men ska försöka få ner lite till er nu.

Min familj består av pappa, mamma, storebror, storesyser, kanin och hamster. Vi alla bor tsm och inga är skilda eller gifta. Kanske ska skriva lite kort fakta om dom?

Pappa Jörgen. Födelsedagsdatum 9 Juni, alltså samma sag som Kalle Anka. Tycker själv att det är lite kul. Jobb är just nu på Gladhammars kyrkogård.
Mamma Susanne. Födelsedagsdatum 25 maj. Jobbar i Västervik, vet inte precis vad man kallar hennes jobb för? Men hon jobbar iallafall med handiikappade och tar hand om dom.
Storebroder Robin. Födelsedagsdatum 17 Juni 1992. Gick ut skolan i somras. Gick på el-programmet på gymnasiet i Västervik. Har inte än hittat något jobb, men det kommer.
Storesyster Anna. Födelsedagsdatum 23 Juni 1994. Går fortfarande i skolan. Första gymnasietåret i Västervik på barn- och fritid programmet.



Går inte för tillfäligt ladda upp bilder pga blogg.se. Vet inte vad som är fel, men hoppas att det fixar det. Så kan tyvärr inte visa någon bild på min familj.  

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0