Dag 8 - Bloggar jag läser.

2011-10-23

Om jag ska vara ärlig mot er, så följer jag inte någons blogg såhär extremt. Utan jag bara kikar in och skumläser för det mesta.
Men iallafall, alla mina vänners bloggar "läser" jag. Jag kollar in minst en-två gånger om dagen iallafall. Och läser det som ser roligt ut ordentligen, och sedan skumläser jag resten. Men jag får ju alltid ett haff om vad det skriver om och så :)

Sedan så kikar jag in på era bloggar, alla som kommenterar min blogg och skriver era bloggadresser. Jag tittar in hos er och läser runt tre-fem inlägg tillbaks kanske. Innan jag svara på era kommentarer som ni har skrivit till mig. Så ju mer ni kommenterar här, ju mer jag läser hos er.

Jag följer faktiskt inte någon stor och känd bloggare. Jag tittar in ibland hos Foki och Kissie. Foki kollar jag bara in för att se bilderna för det mesta. Hennes pojkvän är ju en grym fotograf, och jag är liksom intersserad av fotografering. Kissie kollar jag bara in någon gång ibland. När jag inte har något bättre för mig. Och så läser jag kanske bara det första inlägget, sedan tröttnar jag och kollar på bilderna istället, hah.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0