dina ögon glittrar så mycker att stjärnorna skäms

2011-10-20

Har stått i köket och lagat mat till min familj och ätit osv. Så har inte haft så mycke tid till att blogga. Så tänkte att det är väl dax nu?

Geografiprovet idag gick super. Jag klarade det nog. Om han inte är lika sur och petig ännu, som förra gången. Usch, han är verkligen ingen favoritlärare hos mig. Men jag tror att jag kommer klara det iallafall.
Så nu är min nästa prov på måndag. Då är det svenska som gäller. Och det kan jag inte, och kommer inte kunna ett skit av. Så det kommer jag sumpa helt toltalt. Men det står i mina omdömnen att jag redan står bra till? Men ja, får se vad som händer :)




Izza har haft kul på lektionerna, och varit fotograf med min mobilkamera ~

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0