drar en sväng till A-rum

2011-10-31

Nu ska jag fixa mig ording med det sista. Mamma borde väl komma hem när som helt. Hon slutade vid tre, och som hon kör så tar det inte så långt hemmåt. Så det blir nog det sista inlägget fram till kvällen. Vet inte hur länge jag ska stanna i lilla ankarsrum. Men vi får se hur kul vi har och när vi bli utsparkade. Får se om det bli en sväng förbi en till ankarsrumsvän också. Hahah, han släpper väl inte in mig.  

Men ni får ha det så gött allesammans så hörs vi ikväll igen :) ska försöka starta igång 15-dagars listan också. Som jag har kämpat med hela månaden utan att komma till slutet.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0