drar mig mot Kalmar

2011-10-08

Nu har vi kommit på idèn att sova över i Kalmar också. Eller det var Maries idè. I somras när vi tre var där nere på Rix Fm så tyckte vi alla att det var grymt mysigt på stan efteråt. Cateèr var öppna senare, folket var ute och det var trevligt. Så vi kör på en natt där nere nu och hoppas att det ser lika mysigt ut, även att hösten har dragit in lite.

Vi har inte än fart iväg, och klockan har blivit så här sent. Då kanske ni undrar varför jag fortfarande sitter hemma då? Jag tror för att Marie jobbar till en viss tid. Och så tog jag en liten sovmorgon till att sova ut på. Och jag känner mig faktiskt lite friskare.
Nu ska jag ta en snabbdusch innan vi sätter oss i bilen. Jag vet inte om det blir något inlägg till före, eller om Marie tar med dig sin data så att jag kan få låna den och blogga på. Annars så hörs vi imorgon igen :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0