fixar och styr lite här

2011-10-28

Har fixat lite småsaker på bloggen. Vill visa upp lite mera av mitt spralliga liv. Eftersom jag inte gillar att ha förmycket på headern, så hoppade jag över att göra om den igen. Och istället så la jag upp lite bilder på några av mina vänner, mest från skolan, på högra sidan av bloggen under menyn.



                                                                       så det det ut nu !

 

Ska fixa lite mera senare, så att det kommer lite längre ner och så. Men orkar inte sitta oc styra med det just nu. Har annat för mig som måste göras :)


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0