för - eller eftermiddag?

2011-10-07

Och så har jag kommit hem från en skoldag på en fredag. Är helt slut och sliten. Mår verkligen inte bra. Så i helgen så ska jag bara ta det lugnt och sova, sedan blir det massa plugg med. Usch, huvudvärken går ju inte ens över.

Men skolan har varit lika galet ändå. Ingen stilla minut inte. Vilken tur att man har hittat de vänner man har, så att man kan ha kul i skolan :') Lektionerna har varit lite sega eftersom jag inte har haft ork till att sätta igång hjärnan. Nehe, om jag skulle hitta på något nu att göra lite smått. Kanske lägga sig framför soffan och sova? :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0