första skoldagen i veckan, klar

2011-10-24

Har inte så mycket tid just nu till att blogga. Tänkte gå och hjälpa till med maten precis. Men jag kan köra med en snabb kortfattning om min skoldag. Den började ju med svenkasprovet, som är grymt uttjatat här på bloggen. Och det roliga är, att jag klarade provet rätts så bra faktiskt. Jag skrev i nästan alla frågot, utom två kanske. Nu hoppas man bara på att det var rätt svar som jag skrev i också.
Så nu är det bara att gå vidare och plugga till nästa prov. Som är på onsdag, och då är det biologiprov. Det är bara att jag kör hårt och pluggar.

Resten av min skoldag har varit helt okej. Vi har runnit genom lektionerna med jobb, och rasterna med skratt. Precis som det ska vara. Men vi hörs allesammans! :)


Kommentarer
Postat av: emmi

- åh blir ju inte en bättre start på veckan :)

jag mår toppen, lite frysen bara ^^

2011-10-24 @ 16:32:33
URL: http://fashiontwisted.com
Postat av: emmi

Kul att du är med i dagens blogg! Hör av mig när vinnaren är uppe =) Hur mår du denna måndag då? Kram!

2011-10-24 @ 16:58:37
URL: http://fashiontwisted.com
Postat av: Malcolme lule

Yay idag var så skoj utom den delen att du var halft galen som du alltid är... -.-



HAHAHA skoja bara. det är hur skoj som helst när du är halft galen :D

2011-10-24 @ 22:54:34



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0