frågan är till er

2011-10-15

Har suttit och pluggat nu med en dundrande huvud. Har nog aldrig haft en sån här irriterande huvudverk, usch. Jag hoppas att det bara är för tillfälligt, så att jag inte håller på bli sjuk eller något liknande.

Jag har kommit på en idè, eller det var mest Izzas idè. Men jag tänkte att jag skulle börja videoblogga på ett visst sätt. Både jag och ni tycker säker att det är tråkigt att sitta och läsa om vad som har hänt i min skoldag. För det finns inte så mke att skriva till er om den heller. Men det händer alltid massvis på rasterna. Iallafall när man har dom vännerna man har, och om man heter Linnea Zeijlon har har världens finaste humor. Vi filmar väldigt mke i skolan. Eller jag gör det för det mesta, för att det kan vara kul att titta på. Så om jag ska visa upp det för er? Det blir som en slags videoblogg, en dagbok om dagen i skolan. Ni får se hur jag har det i skolan med mina finisar till vänner. Gillar ni den nya idèn? :)

 

Kommentarer
Postat av: Herman! :D

JAAAA GÖR DET!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

2011-10-15 @ 21:08:51
URL: http://tildaphotography.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAAA! Vilken bra idé, gör det! :D :D

2011-10-16 @ 20:16:47
Postat av: Erik

Bra idé, gört! :d

2011-10-16 @ 20:24:19
Postat av: Patriiik

Absolut ska du det!

Det kan bli roligt att se lilla Zeijlon videoblogga ;)

2011-10-16 @ 20:26:24
Postat av: Anonym

Klart att du ska! Testa på det, de kanske är din grej Linnea! :)))

2011-10-16 @ 20:31:20
Postat av: Danne

Jafan, gör det! Det passar nog dig :)

2011-10-16 @ 20:36:31
Postat av: Hugo

Klart att du ska göra det! :D

2011-10-16 @ 20:40:48
Postat av: Sabiiiina från Linköping

Alltid bra att testa något nytt, satsa på videoblogga Linnea! :)

2011-10-16 @ 20:42:00



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0