Godmorgon helgen

2011-10-22

Har inte kört något inlägg förrenst nu, så jag kan börja med ett Godmorgon :) och hoppas på att ni har fått lite sömn i er. Själv har jag fått för mycket sömn. Vaknade för någon 1&½ timme sedan. Ni kan räkna ut själva hur sent jag kom upp då. Usch, hatar verkligen att ligga och sova bort hela dagarna. Jag som tänkte hitta på något riktigt skoj nu under förmiddagen, och sedan börja med det tråkiga pluggandet på eftermiddagen. Men nu är det ju bara att gå rakt mot pluggandet, usch.


en gamal bild från tidigt somras som jag hittade ~

Kommentarer
Postat av: sanashaba'

sv; tack ska du ha! :D

2011-10-22 @ 14:18:40
URL: http://ssanashaba.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Fin bild och fin blogg :)

2011-10-22 @ 17:32:26
URL: http://matildays.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0