hösten kommer med glada färger

2011-10-23


Nu är jag uppe och hoppar igen. Har kommit från frukostbordet precis. Så nu är min mage mätt som en plätt. Idag är jag på ett grymt bra humör och taggad. Det finns inget att vara taggad till, men jag bara känner mig så glad.

Mina planer för dagen är enkla. Tänkte börja med att gå ut en sväng redan nu, med kameran. Och få se om jag får några fina höstbilder. Skulle verkligen behövas här på bloggen ;) sedan måste jag plugga. Plugga ihjäl mig till svenskaprovet imorgon. Grilla skulle jag göra idag med, det fanns några funderingar runt det. Men jag har ingenaning om vart, när eller hur. Så får starta med att ta reda på det :) 

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0