I miss the time

2011-10-14

Bild från sommaren 2011 ~


Sådär, då är kvällen halft inkommer också. Ska börja sätta igång och plugga nu. Så att jag klarar av alla mina prov. Hade ju mitt ena prov idag, matten. Det gick mke bättre än vad jag själv hade förväntat mig. Kunde näst intill allt. Och jag kommer nog få ett bra resultat. Eller iallafall det man hoppas :)

Ska kanske baka ikväll med. Göra lite fika tills kvällen då det blir att kolla på Idol med Anna och pappa. Hur har ni det då en sådan fin fredagskväll? :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0