inget plugg för min del inte

2011-10-26

Förstår ni vilken härlig kväll jag har haft? inte haft något prov att plugga till, och bara veta att man inte har något plugg framöver på ett bra tag. Känns grymt skönt efter de här veckorna som har varit fullt upp med bara massa prov och läxor, och massa plugg om kvällarna.

Ska dra nu till köket. Göra en skinkfralla med oboy. Oboy var grymt länge sedan jag drack. Dricker ju knappt det på vardagar, varför jag nu inte göra det? utan dricker det bara på helger.

Lite underligt, varje dag nu i den här veckan hittills, har känns som en fredag? som nu känns det som en fredag och att jag sitter och väntar tills idol börjar? haha.
Men hoppas att ni har det gött allesammans :) får se om jag drar något mer inlägg senare efter kvällsmaten.



 


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0