julen är här.. eller?

2011-10-24


Tänkt, att idag är det prick två månader tills det är Julafton. Hiss eller diss på det? Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. En sak som jag är helt säker på, är att jag vill att tiden tar och hittar bromsen. Jag hinner inte med i tiden just nu. Det går ju så himlans fort nu förtiden tycker jag.

Och det är nästan prick två månader sedan jag började skolan igen. Jag började den 22 augusti, så nästan prick. Men liskom, tiden i skolan? Hur fort har inte den gått liksom. Än så länge känns det som att vi bara har gått i skolan i fyra veckor kanske. Och vi har redan hunnit med massvis av läxor och prov, en resa till fårbo och jag har fått en ny kontakt med nya personer.

Vet inte vad meningen var med det här inlägget egentligen. Men jag antar att jag måste sluta nu, så hörs! :)


 


Kommentarer
Postat av: emmi

- ja det tror jag med. usch!

2011-10-24 @ 19:04:04
URL: http://fashiontwisted.com
Postat av: Julia

Va med i veckans blogg vettja :)

2011-10-24 @ 19:10:59
URL: http://juliariing.blogg.se/
Postat av: Malcolme lule

JAAA HISS FÖR JULAFRON :D :D

Men diss för att tiden går så fort -.-

2011-10-24 @ 22:56:24



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0