Kalmar-resan över helgen

2011-10-10

Tänkte visa upp nu massa bilder från helgen i Kalmar. Ska inte skriva så mke om det. Bättre att säga med korta och snabba ord. Som att det var jätte kul där, hade super trevligt. Gick på stan länge, på Ikea och åt ute. Det var fint väder med lite kylig luft. Kort och gott :)







Mer bilder blir det nog imorgon. Det här vart allt för långtråkigt faktiskt. Datan är jätte seg så det går inte så fort. Men jag lovar mer bilder imorgon :)
Nu ska jag föna håret lite. Och så tänkte jag faktiskt ta och lägga mig ner. Och komma in i drömmarnas värld. Har varit uppe så länge de senaste dagarna, eller hela veckan. Så det är väl dax och ändra på det lite nu och börja med en mjukstart. Godnatt allesammans.

Kommentarer
Postat av: Emmy

ååh vilka fina bilder! nu kommer man verkligen ihåg hur det va där xd, o på endel ställen har jag faktiskt varit (a)

2011-10-11 @ 14:42:08



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0