Kalmars hotell

2011-10-09

Jag hittade en data här på hotellet i Kalmar. Som man får sitta gratis vid. Och när saker och ting är gratis så passar ju alltid jag på? :)
Har precis ätit frukostbufè. Jätte gott och mumsa. Klarar mig nog hela dagen efter den. Ska inte sitta här så jätte länge till. För jag åkte ju inte ändå till Kalmar för att sitta vid datan eller, hah. Så ska snart springa upp till rummet där Anna sitter. Fixa ording mig lite, och packa ihop mina saker. Ska vara här ute vid elva-tolv. Ska gå på stan innan vi åker hem också. Har ingen aning om när vi kommer hem igen, det får vi se.

Men än så länge har jag haft det jätte roligt här. Gårdagen vart helt kanon. Känner mig inte så pepp på att åka hem igen. För då får jag bara massa minnen av plugg i mitt huvud ;d haha. Har ju somsagt prov imorgon. Som jag har nämnt tusen gånger om här.

Men bilder från de här stunderna i Kalmar kommer förmodligen ikväll då jag är hemma igen. Sålänge får ni ha det toppen! :)

Kommentarer
Postat av: f

sv:detsamma :)

2011-10-09 @ 16:34:26
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0