kylan drar in sig till mig

2011-10-16

Har kommit in från en fotorunda ute i skogen i det kalla. Glömmer bort att det inte är sommar längre, så jag gick ut med tajts och en tröja bara, med en mössa på huvudet. Mina händer är till is. Så det är lite svårt att skriva till er. Går väldigt segt.  
När jag hade kommit in en bra bit i skogen, så kom jag på att älgjakten har ju startat den här veckan. Så jag vände genast och gick hemmåt igen. Vill gärna fortsätta leva mitt liv. Men det var ett litet äventyr där ute ändå.

Nu ska jag ta mig ett glas varm o´boy med en kladdkaksmuffint, bädda ner mig i soffan med täcke och börja läsa på hemkunskapen. Lite sådär halft mysigt som jag förtjänar :) så vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Molly

Blev det några fina bilder då? :)

2011-10-16 @ 20:34:07
Postat av: Bobba!!

Fick du några fina bilder då Linnea? :)))

Några höstbilder, det är alltid fint med alla färger! :)

2011-10-16 @ 20:35:25



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0