livet enligt mig

2011-10-29

Är inte helt hundra klar med städningen än. Jag tog en lång paus kan man säga, hah. Men jag ska bara damsuga och damma av lite. Så är det klart.

Nu har jag och Anna precis stått i köket och lagat mat. Vi gjorde sådan snabbmat, pommes och hamburgare. Är inte något fan av det precis, men det duger till en sådan fin lördagskväll :) 

Anna sa att det var "Livet inligt Rosa" är på tv nu om några få minuter. Jag kommer ihåg att det var en bra film enligt mig när jag var liten. Haha, har inte sett den nu på tre år eller något liknande. Så kan skulle vara kul att se den igen. Bara någon sån grej jag får för mig ibland. Jag har fortfarande mitt barnsinne kvar, och jag tar vara på tiden av så länge jag får ha kvar det liksom :)
                             

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0