Lördag d. 29/10


Har precis kommit ifrån frukostbordet med syster. Okej, det väl väl några 30-40 minuter sedan ser jag nu. Ska iallafall gå och fixa mig lite nu. Slänga på mig något varmare kläder. Försöka få tag på en del av mina vänner också. Och ser om de har tid på lovet nu. Jag för det mesta bara vänner som är upptagna dygnet runt så.

Ska annars idag stortsäda i mitt rum. Behövs verkligen, ser förskräckling ut där inne. Och då måste jag väl passa på att städa hos Bella med. Så att hon får det fräsht till veckan.
Idag så ska jag och Anna stå i köket med och laga mat. Är ensamna hemma hela dagen. Så då måste vi ta hand om huset. Det kommer sluta med en brand här skulle jag tro. Ingen av oss kan laga mat. Önska oss lycka till iallafall :)

hittade en gammal bild på oss ~

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0