min dag i Ankarsrum

2011-10-17

Jag är jätte ledsen för det dåliga bloggandet idag. Men har inte haft tid, eller tillgång till datan idag. Har haft fullt upp hela tiden. Varit i skolan under förmiddagen som vanligt. Allt gick perfekt där + att jag fick reda på att vi har ännu mera läxor. Vilket som jag avskyr grymt mke, har bara lust att hoppa av skolan just nu.

Efter så drog jag hem till Malle med Anton. Planerna var ju att gå hem till Izza, men tydligen inte. Vet inte riktigt vad som hände där? Men helt plösligt så satt jag i Malles rum och de två spelade som två nördar. Det var ju då jag passade på att blogga.

Anton drog på möte och då drog jag och Malle ut med. Vi gick och störde Anton mitt i hans utvecklingssamtal :') gulligt. Sedan drog vi hem till Izza, var med henne hela kvällen. Tills det var dax för mig att ha mitt utvecklingssamtal. Och det ska vi inte prata om. Jag hatar verkligen samtal, usch. Alla sitter vända mot mig och stirrar ut mig och allt blir knäppt tyst. Och då måste jag sjävklar förstöra tystnaden, annars blir det bara allt för konstig.

Jaja, bilder från dagen kommer antagligen senare. Om jag har tid att blogga, har ju somsagt allt för mke plugg just nu.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0