mot böckerna

2011-10-18

Har vänt uppochner på hela huset här i skogen, för att hitta ett ynklig litet block. Jag har letat hela kvällen efter mitt no-block där mina anteckningar står till provet. Som jag skulle plugga på hela kvällen. Har mina funderingar faktiskt på vad som kan har hänt med det. Men jag hoppas stort på att det ligger i skåpet i skolan. 
Resten av allt pluggandet har jag inte ens kommit igång med. Vilket är inte alls bra. Skulle ju sitta hela kvällen för att lyckas bli klar så att jag slapp det. Men nejdå, hittar alltid en ursäkt till att plugga.

Jag blir bara så stressad för allt det här. Kanske som ni märker? Och sur och trött blir jag, gud. Ska nog ta ett glas oboy och sätta mig igen vid köksbordet där alla böcker ligger. Och försöker komma igång igen och lugna ner mig lite. Ska be mamma om hjälp, så att det jag gör blir rätt :)



Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0