natti natti

2011-10-21

Härligt kväll! Bara varit med familj och vänner och haft skoj tillsammans. Lekt med hunden en hel del och blev beroende på Maries mobilspel. Satt hela kvällen tills batterierna dog, sorry.
Men idol var okej. Tyckte faktiskt att det var rätt person som åkte ut. Emil, det var dax för han. Har ännu inte precis fått någon favorit i programmet. Alla är bra och duktiga på deras egna sätt. Alla har ju sina talanger och olika åsikter. Får se hur det går med gänget :)

Men ska faktiskt försöka gå och hitta min säng i mörkret och i mitt stökiga rum. Låg i soffan i slutet och stort sett sov. Är jätte trött, verkligen jätte trött. Och det förstår jag med, efter den här långa och jobbiga arbetsveckan. Ingen sekund ledig.


bild i repris ~

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokoban

du har väl inte missat tävlingen om de virkade shortsen på bloggen? :)



tävla vettja! :D http://fotokobran.se/2011/october/utkast-okt-20-2011-2.html

2011-10-22 @ 11:47:32
URL: http://fotokobran.se



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0