och så var det en rubrik ja

2011-10-18

Ne nu är det slutpluggat för ikväll. Blev nästintill helt klar med svenskan. Resten gör jag klart imorgon på lektionen. Så nu har jag faktiskt varit duktig tycker jag. Ska bara läsa genom geografin för sista gången också. Så får vi se hur det går imorgon :) Ska nu gå och packa gympaväskan till imorgon och leta fram kläder osv.

Har faktiskt lärt mig och äta en ny brödlimpa idag. Har i alla dessa år tyckt att den har varit förjävligt äcklig. Men så åt jag den på hemkunskapen idag, och så tog jag en macka nu ikväll. Helt otroligt, jag håller ju på och uttveckla mina matvanor. Hah, inte så jätte interssant. Men om ni skulle varit mig nu så skulle ni också ha varit stolta :')


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0