om jag skulle börja?

2011-10-11


Dag 1 - Varför jag började blogga & hur jag började blogga.
Dag 2 - Mina intressen.
Dag 3 - Mina vänner.
Dag 4 - Vart min drömresa går & varför.
Dag 5 - Min familj.
Dag 6 - Någon & några jag saknar.
Dag 7 - Hiss & Diss
Dag 8 - Bloggar jag läser.
Dag 9 - Hur min framtid ser ut och varför.
Dag 10 - Ett program du tycker om och varför.
Dag 11 - Min önskelista.
Dag 12 - Min favorit butik.
Dag 13 - Något jag inte klarar mig utan.
Dag 14 - En gammal händelse.
Dag 15 - Min idol.


Vad tycker ni? ser det ut som en bra lista. Ska jag börja starta den ikväll man tro. Hm..?

Kommentarer
Postat av: Emilia

Roligt att du tycker om min 15-dagars lista. Haft en trevlig kväll? :)

2011-10-11 @ 21:02:33
URL: http://www.emlas.se



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0