saknar sommaren

2011-10-07

Är lite nyvaken av mig just nu. Har sovit en stund. Tanken var ju att jag skulle ta upp skolböckerna. Men så blev det inte, det vart att sova i dom istället och använda dom som kuddar.
Men jag ska faktiskt gå och försöka läsa genom svenskan lite nu, om en stund. Om jag orkar, mår fortfarande pyton. Sedan så ska jag sova hela natten lång som en stock. Och sedan har jag bestämt att jag ska vara frisk imorgon.

Och imorgon så kanske det blir att åka till Kalmar. Tillsammans med Anna, mamma och Marie. Umgås lite och gå och shoppa. Var ett bra tag sedan jag var på stan. Och jag har en liten köplista till saker som jag måste ha! :) hihi.


Kommentarer
Postat av: Vendela Åstrand

Sv: Nej, aldrig! Du är ju söööt jöh! :D ♥

2011-10-08 @ 00:00:12
URL: http://vendiidenfina.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0