seg lördagskväll

2011-10-01

Har haft min tid rätts så mke till här och tv ikväll. Bara haft det slappt och skönt. Det behöver alla ibland. Min syster har kommit hem igen, jippie. Så det blir att sätta på en film med henne och sova i soffan lite. Bara ha lite syskonmysigt tsm.

bild från idag ~ finare syster får man leta efter.

Jag antar att det tar hela kvällen för henne att välja film. Så jag får väl gå och hjälpa henne nu. Tror att det här blir sista inlägg för ikväll. Så vi hörs gott folk och godnatt :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0