sista punkten kvar av kvällen

2011-10-27

Har kommit ut från min långdusch. Nu gäller det bara att bädda ner sig i sängen och vrida runt tecket om sig. Längtar till det! men först så måste jag skriva sista inlägget för er.

Kollade på Idol förut innan duschen. Då när de avgör vem som åker ut osv. Och Linni åkte ut? vad hände med svenska folket. Visst så sitter jag inte precis fastklistrad vid Idol och tycker att det är superbra, utan kan kolla på det ibland. Har inga favoriter än precis. Eftersom jag inte har lyssnar på't så mycket. Men Linni var en av de som hade impat på mig. Och som jag uppfattade det, har redan fått tusentals av fans. Så varför åkte hon ut? Hon var ju grym på scenen med sina små danssteg ikväll. Nejmen det var lite synd att hon redan fick åka hem. Hon var ju så begåvad, självsäker och helt fantastik. Hon stog för den hon är och brydde sig inte om vad de andra tycker. Sånt älskar jag !



hon har ju ett grymt namn också, Linnea ;d



Men nu så ska jag göra mitt slut på dagen och leta efter min varma säng, natti natti gottfolk :)

 


Kommentarer
Postat av: rebecka - Hästar & Foto!

sv: jadå, allt bra med dig annars? :)

2011-10-28 @ 23:48:00
URL: http://rrebeckan.blogg.se/
Postat av: sanashaba'

sv; ja verkligen! :D

Fast jag har prov direkt efter lovet, vilket är mindre bra..

2011-10-29 @ 00:37:23
URL: http://ssanashaba.blogg.se/
Postat av: Mira

Visst skulle hon ha gått vidare!! ;o

2011-10-29 @ 21:17:16
URL: http://bysesam.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0