syster och jag

2011-10-06

Nu är det dax för mig och Anna och ställa oss i köket och laga ihop lite mat till oss. Vi är egentligen inte så hungriga men annars så blir det väl försent. Vi bestämde oss för att äta kyckling och bara laga ihop något till det. Men Anna tvekar på om man kan äta den. Jag ser inget fel på den och den lycktar som den ska. Men Anna vill ju vara så säker hela tiden och är så fjantig. Så hon måste ringa mamma och fråga.

Nae, Anna fegar ut. Hon vill inte ha kycklingen. Men jag ser att det inte är något fel på den så då blir det ju bara mer till mig. Nu ska jag provsmaka kycklingen säger hon så att vi vet att vi inte kan dö över den, gud asså. Anna Zeijlon, hon är en stort tönt men hon är ju ändå min enda syster. Undra hur det här dagen kommer sluta? Att hela huset brinner...


favoritbild i repris !


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0