tisdagskvällen är förbi

2011-10-25

Just nu så sitter det en nyduschad och fräsh tjej här. Hur härligt som helts! Var super skönt att svalka av sig med en dusch efter allt pluggandet. Nu ska jag bara föna håret, och åter igen fixa mig till kvällens slut. Sätta mig och plugga genom allt en sista gång. Är faktiskt lite nervös inför provet. Men halva av det borde jag iallafall klara. Och då borde jag får ett G iallafall, eller?

Men vi hörs imorgon igen. Ska försöka stiga upp tidigt och hinna med med ett morgoninlägg. Var länge sedan jag gjorde ett tycker jag. Så jag antar att det är dax igen.


Kommentarer
Postat av: sanashaba'

sv; oj, jag har nästan inte ens tänkt på att det är lov nästa vecka hahah!

2011-10-25 @ 23:11:07
URL: http://ssanashaba.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0