en vanlig söndagskväll

2011-10-16

Då har jag kommit ut från min kvällsdusch. Alltid lika skönt! Nu kanske det är dax för att ta en macka då. Har varit slarvig på att äta idag igen. Och sedan gå genom allt mitt pluggande för sista gången idag. Eller har inte pluggat så mycker idag faktiskt, slarvigt. Men har inte haft orken till att ta i tag i det. Då är så långtråkigt och jobbigt. För inget fastnar ju i min hjärna.

Jaja, imorgon börjar skolan igen. Känns bra att få träffa alla igen, men inte lika glad på tanke till att sitta på lektioner halva dagen. Efter blir det nog att dra hem till Izza, chilla lite med henne. Tills klockan står halv 6 då jag ska på utvecklingssamtal, usch. Hatar sånt. För att föräldrarna och lärarna sitter och snackar med varandra som om inte jag vore där. Jaja, får se hur det går. Och får se hur mke bloggande det blir imorgon också :)
 


bild från dagen ~


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0